Tips; Lee stafford

detta ska jag införskaffa, håret känns som nytt! perfekt att spruta på
löshåret när det börjar tappa glansen, kommar spruta minst tre flaskor
på mitt.. är lite osäker men tror det kostar 79 :- . 

soft dag i skolan idag.  nån genomgång om nåt beteendevetenskap från
kuratorn + bowling. dock suger jag hårt. fick 100 poäng vilket jag förlora
stort på. tur att jag inte är dålig förlorare....... hehehe :} resten av dagen har 
bestått av fika på tre olika fik. I like this day! men nu ska jag ringa till 
babe, hörs!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Några planer planer inför helgen kanske? :-)

2010-08-27 @ 11:27:51
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

...
..P A U L I♥-

..Follow on Bloglovin

..


RSS 2.0