Passar på att svara på några frågor.

ronja om Ask me anything

på en av dina inlägg som heter : You’re the only one I wish I could forget The only one I’d love enough to not forgive, så har du en grön skjorta.
på en av fotona ser det ut som du har en tatuering?
sant?

svar - nej tyvärr måste jag säga är ddet ingen tattoo. dock skulle jag gärna vilja ha en :) vet inte hur än  bara.

Anonym om Ask me anything
 
vad utbildar du dig som?

och hur sätter du i ditt löshår.
det blir iaf riktigt bra :D

svar - jag går andra året på beteendevetenskap på risbergska skolan.
kommer antagligen inte bli någonting när jag är klar med skolan så
fortsätter läsa på universitetet sen.

börjar alltid nerifrån och går uppåt. har 12 slingor i 
vilket motsvarar lite mindre än 2 förpackningar.
TACK :')

sofia om Ask me anything
 
hur ledsen blev du på en skala 1-10 när du och din kille gjort slut? (behöver tips på hur man kommer över skiten)
hur gör du för att redigera dina biler så fint?
gör du om alla bilder på dig? typ som kisse och klipper bort för att se smalare ut och så.
vad kan du inte klara dig utan?

svar - haha hur ledsen jag blev är lite svårt att sätta in in en skala, tillräckligt.
men jag tänker inte så mycket på det där längre. vi är vänner. :]
tusen tack, jag justerar "levels" lite fram och tillbaka.. kan
behövas lager på lager för att få till det lite "gammeldaxa" iblnad.
nope det gör jag inte.
får jag vara så fåfäng och säga plattången? :}

Tina om Ask me anything

Hej paulina! tack för en trevlig blogg och vad roligt att du har lite frågestund.
Måste bara fråga några frågor är så nyfiken;
1. Vilken skola går du på och har du bra betyg?
2. Hur ser du på otrohet?
3. Såg i förra svaren att du hade pojkvän. Hur håller ni eret förhållande i liv?
4. Älskar din ögon färg! är det linser eller riktiga?
puss

svar - jag tackar så hemskt, verkligen :')
1. jag går på risbergska i örebro. mina betyg är väl medelmåttiga.
dock skulle jag kunnat gjort så himla mycket bättre ifrån mig förra året.
men orken fanns inte helt enkelt. skolarbetet blir lätt bortglömmt när jag
har andra roligare saker att göra :$
2. oj, otrohet är något väldigt dumt och tyder antagligen på att nåt inte är
som det ska i förhållandet. skulle ta mig lång tid att förlåta om jag blev utsatt.... 
3. haha det är slut ;}
4. åh tack! det är min helt vanliga ögonfärg. men funderar på linser. vill ha blåa!

Jessica om Ask me anything

Hur får du ditt hår så himla snyggt?
och kan du inte lägga upp nå videoinlägg? (a)
kram!

svar - åh :') jag tuperar och vofflar längst rötterna häller i lite
styling lockar igenom det snabbt med plattången. försöker att inte använda
hårspray - mitt hår torkas ut så himla mycket av det.
haha har hört det där förut. får väl se hur det blir med den saken... :}

Cissi om Ask me anything

Hej! Har för mig att du skrev att du hade en pojkvänn någon gång i mitten av sommaren, har du det fortfarande? Bra blogg btw!

svar - som ovan, it's slut :} tack, vad glad jag blir!


Kommentarer
Postat av: Lara

Hjälp mig generera en dikt, veckans stora dikt som jag kallar det:)

Idag får alla skriva en mening om mödraskap, vare sig man är mamma eller inte, om man drömmer om att vara mamma, om man vill skriva något om sin egen mamma etc. Alla meningar läggs sedan ihop och bloggarna som bidrar länkas :)

2010-09-18 @ 14:02:25
URL: http://filthynotes.blogg.se/
Postat av: maria

vill du bli veckans blogg ? :D

var då med i tävlingen på min blogg :)

2010-09-18 @ 14:44:14
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/
Postat av: Linnéa

MISSA INTE CHANSEN ATT BLI DAGENS BLOGGARE! :)

Här anmäler du dig - http://linnneaeriksson.blogg.se/?tmp=18160745

2010-09-18 @ 16:19:14
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

roligt att läsa svaren:) hur länge var du o ditt ex tillsammans?

2010-09-21 @ 21:03:14
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

...
..P A U L I♥-

..Follow on Bloglovin

..


RSS 2.0